Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług - korzystanie z serwisu oznacza ich akceptację. Możesz to zmienić w ustawieniach swojej przeglądarki.
CaloscGora

Ogłoszenia Lublin

Mieszkania, Praca, Ślub, Usługi

Lubliniak.com.pl - witamy

Biznes i Usługi - Polska

Dodano:2018-12-04
Cena: 1 zł
Miejsce: Polska

Przy kontakcie powołaj się na serwis Lubliniak.com.pl

Telefon:691904119

Analiza dla e-commerce

Wykonujemy analizy dla e-commerce.

Więcej informacji:

http://www.strattek.pl/oferta-dla-msp/analiza-e-commerce

Usługa jest kierowana do sklepów internetowych, które chcą zwiększyć sprzedaż, obniżyć koszty operacyjne i poprawić rentowność sprzedaży oraz ekonomiczną efektywność

Działalność sklepu internetowego wiąże się z generowaniem olbrzymiej liczby danych.

Szybko zmieniające się otoczenie ekonomiczne, technologiczne i polityczno-prawne sprawia, że informacja staje się szczególnie istotną kategorią zasobów.

Na rynku coraz częściej wygrywają sklepy internetowe, które potrafią nie tylko gromadzić dane, ale również te dane odpowiednio analizować, selekcjonować, grupować, porównywać i łączyć, ponieważ tylko dane odpowiednio przetworzone stają się cenną dla firmy informacją.

Zakres usługi
- Analiza towarów najszybciej i najwolniej rotujących
- Analiza sprzedaży, kosztów i zysków
- Analiza przyczynowa zmian sprzedaży, kosztów i zysków
- Analiza rentowności
- Analiza przyczynowa zmian rentowności
- Prognozowanie zmian sprzedaży i zysków
- Analiza sezonowości sprzedaży i jej wpływu na zapasy magazynowe
- Optymalizacja zapasów magazynowych (wyznaczanie optymalnej wielkości zamówienia oraz poziomu Reorder Point)
- Analiza zachowań klientów
- Analiza kosztu pozyskania i utrzymania klienta
- Optymalizacja kosztów funkcjonowania sklepu
- Analiza koszyków zamówień
- Analiza zwrotów towarów
- Analiza efektywności kampanii promocyjnej
- Monitorowanie zmian wskaźników KPI dla e-commerce
- Analiza i wskazanie pozycji asortymentowych, które mają największy wpływ na zmiany sprzedaży i tworzenie zysku
- Analiza zachowań konkurentów należących do tej samej grupy strategicznej
- Analiza czynników zewnętrznych w tym makroekonomicznych, które w dłuższym okresie będą wpływały na sprzedaż i zyski sklepu internetowego
- Miesięczny raport/sprawozdanie z analizy
- Przetwarzanie i analiza innych danych zbieranych przez sklep internetowy


Kliknij by powiększyć


Reklama
Wypożyczalnia samochodów Lublin
Serwisy Partnerskie
Pomocnik studenta Nowysącz.biz Usługi Lublin - Twoj-Lublin.pl
 

Ogłoszenia Lublin

 
CaloscDol